І. Права та обов’язки
- • Дотримуватися режиму дня, лягати та прокидатися вчасно.
- • Приходити у садочок у гарному настрої.
- • Приходи Створені умови для навчання дітей відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей. Вихованцям надаються психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги у навчальному закладі працює практичний психолог та аситент вихователя інклюзивноі групи.
- • Іти вчасно на зарядку та на заняття в дитячий садок.
- • Слухатися, поважати батьків, вихователів та допомагати їм в усьому
- • Якщо щось болить, сказати про це вихователю
- • Не виходити з групи без дозволу вихователя
- • Завжди пам’ятати про ввічливі слова
- • Спочатку подумати, потім зробити.
- • Поважати всіх своїх друзів. ,вміти ділитися своїми іграшками
- • Слухати вихователя уважно у випадку НС.Під час сигналу повітряної тривоги спутитись в укриття та виконувати вказівки вихователя. • В укритті бути уважним та зосередженим , виходити тільки по завершенню повітряної тривоги.
- • Одягатися за погодними умовами.
- • Берегти іграшки, прибирати їх після гри
- • Під час заняття бути уважним і виконувати завдання самостійно
- • Збираючись на прогулянку, прагнути самостійності.,намагатися завжди виглядати охайно.
- • На прогулянці слухати вихователя та бути уважним.
- • Після прогулянки, охайно складати свої речі у шафу.
- • Перед прийняттям їжі ,т після туалету обов’язково мити руки з милом.
- • Під час прийому їжі намагатися бути охайним, не заважати іншим та не поспішати і не розмовляти.
- • Під час тихої години спати та відпочивати.
- • Гратися з усіма та вміти організувати свою гру,якщо когось образив, вміти вибачитися,віміти дочекатися своєї черги.
- • Завжди казати правду
- • Сприймайти поради та зауваження від вихователя як допомогу.
- • Намагатися дотримуватися цих правил як в садочку, так і вдома.
- • Рости веселим та кмітливим і тоді можна змінити цей світ на краще